Tisdag

Ja idag åker pappa till norge tyvär så man blir hemma själv igen. Ja på torsdag åker man till norge och hämta mamma få se hur det går då går nog bra det.

Alltså kan inte förstå dig alltså vad har vi liksom gjort dig inte ett dug är det nogon som tycker illa om någon så är det du som tycker illa om hos vi har aldrig gjort dig nå men när det gäller daniel å sånt skit om hans jävla rräkningar ska du dra in mig syster å emelie å mamma å pappa han är liksom 26 år han kan för fan sköta sig själv och hur han kan göra slut på så mkt pengar kan jag inte förstå varför ska du bli så jävla sur på hos för det inte vi som har satt han i skiten det är han som har gjort det. jag skiter i om du inte vill komma hitt nå mer oj va man blir rädd för dig när liksom du skriver dom som bråkat med mig harbakat oj man blir ju så rädd nej alltså hallå liksom. Man kan liksom inte bli rädda för dig. Sen va daniel säger till dig skiter jag i. vem har fått mest jo daniel inte jag syster daniel kan inte sköta pengar själv det fan patatiskt hur du håller på igentligen. och sen åker utomlands när han inte ens har nå pengar inten ens börjat jobba än herregud hur man kan hålla på. Vet inte vad man ska tänka om dig nå mer. hur man kan hålla på å skiva så där till sin svärmor skulle aldrig falla mig in sen säger du att det är slut mellan er sen är ni ihop igen herregud hur du håller på säger ja bara.


tack å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0