fredag

Ja idag är det fredag å pappa kom hem igår så det är bra det. såg stockholm arlanda igår var ganska bra tyckte jag tänkte tillbax lite från när jag älskling va på väg utomlands. längtar tills vi åker igen måste ju passa på när man kan å så.
ja idag så vart det att sova ut till elva allfall med älsklingen för han va hemma idag så det blev jag jätte glad över. ja sen idag så åkte vi ner på orsa en sväng me pappa köpte lite läsk å sånt shit. sen blev det hem färd och spela lite sen åt man mat shit gott mumms min pappa kan verkligen göra mat. ja i ,orgon blir det inte mycket att göra bara vara hemma tror jag ska väll en ner på orsa en sväng älsklingen ska ju tippa så. ja annrs blir det inte mycket att göra bara ta det lungt som man brukar göra på helgerna nu. s¨jävla skönt tycker jag inte göra nå spec vissa vill bara ut å dricka å vara full å shit men hur kul är det då. visst kan va kul ibland men orka slössa pengar på det. å sen oftas så blir det nå bråk för blir alltid nån som blir irreterad på nån. orka med sånt så fucking trött på sånt å allt supade just nu sitter hellre hemma me familjen å älsklingen visst vill man hitta på nå roligt men finns inte så mycket att göra här hemma. man bor ju ut i skogen fan finns ju inge inte ens gå till en affär finns inte nå bra attt bo här när man är ung som jag skulle vara anorlunda om det fanns saker å göra nej om jag får jobb så ska jag flytta innan vintern och julen är ett måste tycker jag. nej nu ska jag göra nå vettigt eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0