Sluta röka

ja idag har man varit på möte gick väll ganska bra faktikst. ja nu har man rökt upp alla cigg man har nu blir det inte att röka nå mer om det går tänker på fan va gott det vore me en cigg nu tänker att jag kan sluta på torsdag men då dra jag bra ut på det. och det inge sen tjänar jag u 50 om jag inte köper nå nu så få la se hur det blir ska allfall inte köpa nå idag se hur första dagen blir i morgon utan cigg. ja nu gäller det bara tänka posetvit. få se hur det här slutar få la bara hoppas det ordanr sig måste ju tänka på hälsan å sånt. blir ju bättre att sluta än att fortsätta kommer nog bli tufft finns ju många som röker som man har som vänner och familj. så det inge bra alls men det ordnar sig nog få la se bara man har min älskling här så ordanr sig allt men han är ju älvdalen så få sa vad kvällen slutar.

Kommentarer
Postat av: Veronica

det går bra att sluta röka ska du se...

2009-01-19 @ 17:40:40
URL: http://gosbubbla.blogg.se/
Postat av: Veronica

det går bra att sluta röka ska du se...

2009-01-19 @ 17:41:18
URL: http://gosbubbla.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är en som heter Frida som har hjälpt mig..

tycker det blev fint..

2009-01-19 @ 19:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0