Fredag 090109

Ja igår åkt mamma pappa syster å lilla emelie till arlanda och nu sitter dom troligen på planet på väg till lanzarote
kul för dom men inte för mig men nån måste ju va hemma och se efter hunden kankse skönt en då men tråkigt att  va hemma själv tur man har dig älskling. ja idag fyller mamma år grattis mamma på 52 års dagen.

Ja idag skulle dom ringa om min utbildning om jag kommer in eller inte men har inte ringt än har ringt men inte fått svar vill liksom veta den börjar ju på måndag få la se hur det blir. måste ju veta å så så jag vet vad jag får för ersättning måste ju fixa de också. sen ska jag liksom till arbetsförmedligen på måndag å så. få se hur allt går.

Ja idag blir det att dricka lite me älsklingen å äta middag tillsamans underbart det kommer bli älskar dig du är världen bästa pojke i mitt liv <3 älskar dig bebis du så söt du är det bästa som har hänt mig i mitt liv ikväll blir det bara kärlek me middag tända ljus och lite dricka till det. bara du och jag hemma Älskar dig över allt annat love you bebis

Kommentarer
Postat av: Veronica

ska fortsätta blogga då.. hehe

2009-01-09 @ 16:53:19
URL: http://gosbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0