lördag

ja är det lörag igen då :) sitter uppe i älvalen hemma hos älsklingen. Kom hitt i går fick skjuss av svärmor. fick min allrahjärtansdag pressent å jätte tack älskling love that parfym så jävla god. Hoppas du blev glad för dina love you bebis. Ja idag blir det att göra efterrätt kanske vit å mörkchokla tårta typ. mumms va gott. ja sen sennare dag blir et smörgås tårta svärfar fyllt år ju så det blir massa saker att stoppa i sig sen blir det nog nån grogg ikväll. det blir nog bra det


Älskling älskar dig över allt annat det ska du veta
du är det bästa som har hänt mig love you so
vill aldrig förlora dig gubben du är
min å bara min du är fast vid mig resten av ditt liv hehe

Älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0