Hemma utan älsklingen

Ja idag gick man upp tidigt för en gång skull gick upp när älsklingen skulle ut till bussen som han skulle åka med hem så jag gick ut me han en sväng så fick man en puss sen gick man in och ficka lite tee och varam smörgås gott hande å så såg på gubbarna som tog ner våra björkar. Gick väll bra för dom tog lite tid men sånt man får räkna med. Sen skrev jag upp lite va vi skulle handla ska ju till mora hämta bilen så. sen åkte vi mamma å jag handla på ica sen åkte vi till orsa va in på systemet lite å konsum sen åkte vi hem. syster å lars va här å göteborgaren. sen vart det massa tjafs mellan daniel å syster hur dom orkar alltså shit hur man kan skrika å vara så otrevlig man kan bete sig som vanligt å svar. fan syskonkärlek betyder mest för fan. men vissa förstår inte det men så är det ju. hoppas allt ordnar sig mellan er två så ni slipper va grninga och skricka å vara trevliga mot varandra jag hatar det fan känns som när jag va lite fan när mamma å syster bråka jävligt mkt skrik å sånt shit få la se hur det bli mellan dom då kommer nog gå tillbax till ruta ett. ja snart ska man äta mat också kött å potatis me sås mumms kan inte bli bättre. sen ikväll blir det tv kl åtta vid feman är ju gordon så det måste man ju se så bra som helst och hur man kan driva såna smutsiga resuranger det vette fan man gör men finns ju allt folk slag i världen så. ja sen i morgon kommer älsklingen hitt äntligen klara mig inte utan dig så här länge fan drygt som sattan att inte liggabrevid någon känna kärleken ovh värmen hos den man älskar så jävla bitter att inte ha dig här hemma hos mig men sånt man får lov gör du måste ju hämta pengar shit. men tur du kommer hiit imorgon hade inte klara en till dag fan. shit jobbigt fan du får fan inte lämna mig så här på morgonen blir ju ledsen å shit sen vet du vad jag har för tankar när du åker hem till diig inte snälla precis men jag kan ju inte rå för att jag har såna tankar vill liksom att dom försvinner men det går liksom inte har försökt som du säger jag ska gör har gjort det men dom sitter kvar än då tyvär. och jag vet att du säger att jag inte litar på dig hela tiden men ibland är det svårt fär mig på grund av att jag har blivit sårad så många gånger och det är liksom inte vanligt jag blivit sårad av killar du vet vad jag mennar. Jo jag vet att du alltid finns här för mig ställer up om jag vill prata men du vet hur svårt jag har prata om mina problem å tankar det är inte det enklaste att prata om mig själv har problem med det. jag vet att du alltid kommer finnas vid min sida men du måste förstå att jag kan inte prata om såna saker tycler inte om prata om det å sen rädd för du ska tycka illa om mig å sånt varaför ska jag göra nå jag rädd för. du måste förstå kankse öppnar mig lite men inte helt allt va jag vill säga. Det kommer bara sluta me bråk å skrika på varandra å det vill inte jag det vet du inert inne. jag vet att du älakar mig men det behöver inte betyda att du alltid kommer älska mig men jag vill att du gör det hella tiden ditt hjärta till mitt hjärta båda hjärtan slår samtidigt.  Älskar dig johan love you swete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0