Hänt idag

ja idag klev man upp kvart över sju ut å rökte åt frukost och gjorde sig ordning sen åkte man till mora vid åtta tiden när jag komm till mora gick jag upp på möte på arbetförmedlingen satt där en timme ungefär sen kom älsklingen va in på systemet lite köpte lite. sen åkte man hem och gjorde absolute inte mycket förutom att baka bullar mumms :D sen vart det åka ner på orsa å in på helikon å hyra film å köpa lite snacks. sen blev det hem å sätta in maten i ungnen. sen kom
mamma å pappa hem från vetrinären med ossi hon hade fått infekterat efter hon hade opererat sig och blivit på hoppad av en annan hund som hade bitit henne där vid halsen inge bra så hon får gå på atibotika i 8 dagar få se hur det går. ja sen vart det att äta mat mumms grönpeppar sås love that :D sen blev det en cider. sen kom jessie å stefan upp en sväng snacka ett tag sen vart det att hoppa in i durschen sen snart blir det väll att se filmen tror jag om ett tag få la se om den är bra....

sen lär det bli sängen och kolla på nån mer film :P hehe
ja imorgon ska man ner på byn älsklingen ska ju tippa så
det lär ju bli att följa med.


Älsklingen är so soet
älsklingen är so underbar
älsklingen är so snygg
älsklingen är so fin
älsklingen är so sexig
älsklingen är so gullig
och det bästa med älsklingen är nog att han är min <3
och bara min <3


Love you Johan Erik Robertsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0