Lördag

ja igår grilla man vart super gott mumms lägtar till sommaren så ma ka vara ute sitta å grilla å ta en kall grogg mumms va gott lägtar som fan kommer bli mkt grillning i sommar med älsklingen. massa kött å våra potatis i med dil å smält smör mumms va gott det är:) vill ha sommar nu så man kan göra mkt ute å fiska bada å  åka till leksand sommmar land med dan och veronica. å det kommer ju bli roligt som fan. finns så mycket man ska hitta på i sommar men det tar ju tid att sommaren ska komma tyvär så men det är värt att vänta finns ingen bättre års tid än sommaren. yees kommer bli så  fucking underbart.


Ja vart ingen grogg i går men et blir det nog ikväll om jag får välja hehe älskling älskar dig så mkt så. du är så jävla underbar kan inte fårstå hur man kan vara så underbar som du är mot mig å hur man kan älska som du älska mig du är det bästa som har hänt mig jag vet jag har sårat dig flera gånger men ska försöka särpa mig för du vet johan erik robertsson jag älskar bara dig finns ingen annan för mig bara du. Och jag älskar bara dig å det komer jag alltid göra. för du är allt för mig. du å jag hand i hand ska alltid vara så. du 'r så vacker du är så underbar du så söt du så snygg du 'r så soet. och du är allt för. älskar dig över allt annat och du måste förstår det. hur en sån underbar persson som du kan älska mig kan jag inte förstå att just du valde dela din kärlek med mig. tack för att du finns i mitt liv älskling älskar dig så jävla mycket all kärlek till dig älskling


love you baby joha erik robertsson<3 du å jag i allframtid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0