Idag

jupp idag he man inte gjort mkt bara varit hemma typ förutom när jag va ner å orsa med älskling må sjuk stugan, träffa lina en sväng :D det var länge sen ju. sen har man bara varit hemma och tråkat som vanligt när man inte har nå att göra ibland så är det så tråkigt här hemma finns ju inte mkt att göra heller. I helgen blir det valbo :d dit me mamma och älskling å shoppa lite :D det blir nog kul kul å kkse handla lite julklappar till skit ungen också:P hehe. imorgon blir det inte mkt göra lämna in paper sen kankse följa med älskling hem till älvdalen hehe. jaja ne nu ska jag kolla på när älskling spelar lite fotboll :D


Kommentarer
Postat av: Angelica

Synd att jag inte fått mina pengar, annars så kunde ja komma till valbo :P Ska dit på måndag :)

2008-11-27 @ 21:51:00
URL: http://angeliicajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0