jupp

ja du vilken tråkig dag det här har varit inte gjort ett skit idag bara setta vid datorn å spela lite tvspel:P hehe
man måste ju ro sig annars går ju inte tiden nå tyvär men men man över lever väll få lov gör det allfall a vad ska man hitta på ikväll då blir väll tv tror jag eller tro jag vet väll det hehe som vanligt när man inte har nå att göra :P hehe jaj skit samma imorrn blir det att träffa älskling han kommer hem hitt längtar redan tills han kommer hitt till mig så ska vi ha litt myss pyss. :D  saknar han otolig mkt när han inte här hos mig men det är väll sånt man får räkan med nej hoppas jag kommer in på skolan eller får jobb snarast så jag kan flytta hemme fårn nån gång så man har lite ställe för sig själv så kan ju älskling va me mig hella tiden :D blor väll att flytta till mora kanske på rätt sida av ån allfall. ja få la se hur det blir me det ska till arbetföremedligen efter jul å så få lase vad dom säger å så då få hoppas det blir bra i slut ändan. jaja allt ordanr sig snart ska man se men man kan ju hoppas man kommer in på skolan allfall så man kan studera lite å så. så man kan börja med att jobba. verkar helt dött me att få jobb nå stans som servering personal men men om man utbildar sig till undersjörteska kan man ju bli nått allfall occh det finns ju jobb överallt :D aja det ordanr sig man ska ju tänka posetivt och inte negativt hehe nej nej men man man få la ser hur det blir å så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0