Jul jul

ja nu e man frisk :d bra det.
i helgen fick jag reda på att jag ska va hemma 2 veckor i jaunarie själv mamma å pappa åker utomlads ;(
kul för dom men inte för mig;)
ja snart är du jul också om en vecka och 2 dagar :P hehe
på fredag åker jag till älvdalen till älsklingen å kommer inte hem för än nästa år :P hehe känns långt men är inte så långt :P hehe kommer nog bli bra jul tror jag hehe få la hoppas de allfall. det blir säkert bra ska ju va me älsklingen å hans familj å det är ju kul var ju lyckat föra året så det böir det säkert i år också:D å det blir ju gött me julmat också det är ju så gött.

Ja idag åkte älskling hem kankse kommer hitt i morgon få hoppas att han gör de saknar ju dig redan så. älskar dig så jävla mkt . en underbar jul me dig kommer det bli iår igen så lyckllig att jag har just dig så fuckingg underbar å allt du e allt för mig i mitt liv du betyder mest för mig i mitt liv och jag kommer aldrig ändra den åsikten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0