JAG MÅSTE JU

Ja nu har man nyss kommit hem från orsa varit å köpt cola å cigg tyvär
måste verkligen sluta röka har fan inte råd me de så förstör man ju sig själv bara
inge bra de det här ska fan sluta på nyår om jag lyckas få la hoppas de orkar fan inte slössa
på pengar så inge bra. få la se hur man lyckas men det men jag kommer nog göra de nu fan man
kan ju spara till nå annat iställer för att köpa sånt skit som man bara röker upp och förstör kroppen me
inge bra sen är lukten inte det bästa heller men men få la se hur det går för mig så får väll önska mig lycka till med sluta röka. kommer skriva hur allt går när jag väll har börjat sluta röka så går ni stötta mig lite :P eller mkt det är upp till er hur ni vill. ja men nu ska jag ut å röka och sen spela lite skriver sennare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0